Fredag 15/1

Åter igen ligger jag och Bloggar från min mobil i sängen.
 Det är så bekvämt & så orkar jag inte starta den stora sega datan...
 Efter skolan idag så åkte jag upp till Elfa, dvs vid elva. Skrev
under anställningsavtalet idag också och fick ett eget passerkort.
Sen jobbade jag till kl 19. Det kändes som den längsta dagen i mitt liv.
Man vet att det är fredag, har ont i huvudet och vill bara hem.
Men det är fredagar som jag förmodligen kommer att jobba
mest på eftersom jag slutar så pass tidigt från skolan.
Imorgon ska vi ut och åka längdskidor här bålsta,
 har bara gjort det en gång och det va skitkul.
Sen ska jag ut till Papi och träffa släkten.

Men nu är det dags att sova känner jag,
 ögonlocken är tunga som bly! NattiNatti<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0