Gelé

Hemma igen efter en låång skoldag.
Slutade klockan tre, det tycker jag är långt iaf!
Haha lite bortskämd är man ju när man går i skolan.
Tänk sen när man börjar jobba... Blä, fy va jobbigt!

Träningsvärk har jag i mina skinkor, de kan jag lova.
Hela jag är stel av träningsvärk. Det var länge sen
man körde styrketräning sådär hårt. Men det var
skönt iaf. Ikväll tror jag att det blir step intervall.

Ska iväg strax ut till Skokloster och fixa mina naglar.
Rhebecca syster Catha ska fixa dom åt mig =)
Ska sätta på gelé som förstärkning så att dom inte går
av plus att naglarna blir snyggare med fransk manikyr ;)


(Bild lånad av google.se)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0