Hemligheten va....

...att jag och Rhebecca ska till THAILAND!!

Ville inte berätta något förrän vi hade bokat.
Men nu har vi bokat och allt är klart, HÄRLIGT!

30 mars flyger vi och kommer hem den 21 April.
Hur skönt är inte det på en skala?! :D
Dessutom kommer vi att vara därnere när dom
har sin nyårsafton, 13-15 april. Dom har vatten-
krig och så kladdar dom ner en med kalk. Mysigt!
Haha nej men det ska bli sjukt kul. Rhebecca fyller
år 7 april också så vi kommer fira henne därnere :)
Det är första gången som jag reser utan någon vuxen.
Så nu kommer jag och Rhebecca få sköta allt själva :D

Det pirrar i hela kroppen och jag vill bara springa
ut i snön och rulla av glädje! Haha nästan iaf ;)



PS: Kommer göra en ny kategori - Thailand 2010

Update: Har redan gjort! =D


Entregar un comentario
Postat av: Maritza

Åå vad avundsjuk jag blir! Hoppas ni får det bra, lite tråkigt bara att du missar min 18 års dag men det tar vi igen när du kommer hem :) <3

2010-01-13 @ 12:14:27

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0