Kryssning

Det blev ingen träning idag heller... *suck*
Madde va och handlade så hon kom inte hem
förräns efter kl 19 och då hade passet redan börjat.

Nu har vi bokat kryssningen, den är på söndag till måndag.
Så jag måste ta ledigt från skolan en dag =)
Hoppas att det är mycket folk, jag tror
själv att det kommer vara ganska dött...
Men men vi får väl se vem som hade rätt sen ;)

Imorgon efter skolan ska jag till Gina.
Har presentkort där, ska kolla ifall jag
hittar något snyggt till kryssningen :)
Dessutom ska vi ut nästa fredag också,
vi ska fira min Madde som fyller 20 år!

Nu ska jag titta på Gränsbevakarna USA med Sis,

God Natt ♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0