My new boots

Har precis fått i mig en knäckemacka.
Va så hungrig när jag kom hem så
jag ville ha något litet i magen innan
vi ska laga middag senare ikväll.

Idag när jag satt på bussen till Bålsta
så fick jag ett efterlängtat sms. Nämligen från posten... haha
Mina stövlar hade kommit som jag skulle hämta ut.
Så efter skolan så skjutsade Christian mig upp till
smultronstället och så kunde jag hämta ut mina stövlar =)
Han skjutsade tillochmed hem mig. Stort tack Christian!
Det va skönt att slippa gå i detta snöoväder.

Har tagit kort på min outfit idag igen,
men tyvärr tog batteriet slut så måste vänta en
 liten stund innan jag kan lägga in bilderna på datan.

Stövlarna kommer från La Redoute, 749 kr


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0