Partybag

Efter skolan idag gick jag till jakobsberg centrum.
Gick in på Gina för att hitta något snyggt till kryssningen.
Varför jag valde att bara gå in på gina var ju för att jag hade
 presentkort där och jag har ju lovat att inte shoppa innan Thailand.

Jag hittade bara tre saker, ett vitt linne (basic),
 ett grått linne med lite detaljer på och en ny partyväska.

Så på kryssningen tänkte jag köra på svarta byxor,
 det gråa linnet med detaljer, svart kofta, high heels
 och massor med smycken. Enkelt men ändå snyggt!
...och så väskan såklart. Höll på att glömma den helt ;)


Tyvärr hittade jag bara en bild på väskan, men det får duga!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0