Planering inför Thailand

Jag tycker dagarna bara går långsammare för varje dag som går.
Nu när man vill att dagarna ska flyga fram... ja tills vi åker iaf!

Igår åkte jag till Becca efter skolan. Vi satt och planerade
 lite om hur vi ska göra i Thailand, vart vi ska åka och så.
Det här är bara en ungefärlig plan, kan ske ändringar =)

Vi landar på Phuket och vårat hotel ligger i Patong.
Dagen efter ska vi åka över till Phi Phi Island med båt.
Hur många dagar vi stannar där beror på hur det är m.m.
Från Phi Phi åker vi över till Koh Lanta och är där några dagar.
Vi tänkte bl.a. rida elefant där, har hört att det ska va bra =)
Sedan tar vi båten upp till Ao Nang i Krabi. Därifrån kommer
vi att göra några dagsutflykter till bl.a. Koh Poda, Chicken
 Island
och Railay Beach. Från Chicken island kan man
knata över till Tap Island genom vattnet :) ascoolt!
Från Ao Nang tar vi sedan en båt tillbaka till Phuket.
Där kommer vi att vara under deras nyår s.k vattenfestivalen.
Vi ska också kolla på tempel, shoppa, sola & bada såklart!
Vi kommer ev också åka ut till Similan Island och snorkla.

Ska bli så jäkla läckert! Jag tjatar ganska mycket om det...
Men det får ni stå ut med helt enkelt :) Inte så lätt att
inte skriva om Thailand när man ska dit snaart! :D


Similan Island, snorkling nästa?!

PS. Nu har jag gjort en ny kategori; Thailand 2010!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0