Taco-gratäng

Ikväll blir det Taco-gratäng till middag.
Supergott! Min mage kurrar redan så
vi håller på att förbereda lite nu.

Igår lagade jag och Madde en
trerätters-middag till Pappa och Malin.
Supergott blev det och dom blev jätteglada!
Senare efter middagen kom Mathias över  :)
Sen satt vi och pratade och skrattade,
klockan sprang iväg för helt plötsligt var
klockan 2. Då gick vi och la oss, aströtta!

Just nu har jag lust att rensa varenda skåp och
 låda som jag har i mitt rum, men vi får se om orken
 räcker till. Ska ev träna dubbelstep senare ikväll.

Nu ska jag hjälpa Mathias med maten, smaskens!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0