Bartömning eller kryssning?!

Aj va ont jag fick i ryggen =/
Har suttit nu i två timmar och fixat
lite till vårt UF företag som vi har i skolan.
Vi gör egna armband och mobilsmycken :)
Ska göra broschyrer  tilll mässan också så måste fixa
det i photoshop. Vi ska göra en affisch också, läckert!

Imorgon är det bartömning på Rickards här i Bålsta.
Men jag vet inte om jag orkar eller vill gå.
Det är typ ingen som orkar gå dit, det är pyttelitet, haha.
Men ska ev på kryssning på söndag, Mutze fyller
år på måndag, så vi ska typ dra med ett helt gäng =)
Men vi får se hur det blir, har inte riktigt bestämt mig än.

Ikväll blir det nog träning, hoppas jag.
Tränade bara i söndags och måndags.
I tisdags fixade jag ju naglarna och igår
hade jag ingen bil för att ta mig till träningen.




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0