Cougar Town

Har precis duschat och hoppat i pyjamasen.
Mysigt efter ett tungt träningspass med styrka och kondition!

Idag jobbade jag, ska göra det imorgon och på torsdag också.
Varför inte tjäna in lite pengar istället för att slappa liksom ;)

Men på fredag ska jag vara hemma och förbereda inför middagen.
Jag fyller ju år så jag ska göra två olika tårtor också. Så om du läser det
här Marre;
Käka inget på fredagen förrän ni kommer till oss, hehe!
Jag hoppas att min födelsedag blir lika lyckad som förra året ;)

Snart börjar den nya serien Cougar town, klockan 22.00 alltså.
Jag ska göra mig iordning nu och krypa ner under täcket för att kika på den.


Courtney Cox (mest känd som Monica i vänner!)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0