Min 18-årsdag 2009


Sitter och kikar igenom lite bilder. Hittade bilder från min 18-årsdag.
Denna bild är nog den enda vettiga, hahah. Bilderna blir bara värre och värre.
En oförglömlig kväll blev det iaf & en väldigt baksmälla dagen efter!
Då mådde man inge bra. Alla låg hemma utplånade, inge jobb/skola då inte!
Tack alla som gjorde min 18-årsdag oförglömlig
(eller lite minnesluckor har man nog, hehe!)


Entregar un comentario
Postat av: M

haha tack själv, riktig rolig kväll var det iaf!!(tror jag?) ;D



föresten, efter allt tjat om blogg så har jag börjat blogga igen som du kanske ser ;) gäller ju bara att inte sluta när man inte har någon inspiration!

2010-03-02 @ 13:18:39
URL: http://karinmaritza.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0