Varm choklad och en långfilm?!

Fy farao vilket jäkla väder!
Skulle med syrran ner till centrum en snabbis
för att hon skulle göra lite ärenden. När vi kom
ut till bilen var den nästan begravd i snö och så
var det is under snön. När vi äntligen hade fått fram
bilen och satte oss så märkte jag att det rann blod från
tummen, det slutade inte. Jag tror att jag skärde mig på isen.
Men fick papper inne på Ica som tur va. Usch usch usch!

Idag vet jag inte om jag ska träna,
den där jäkla Bodystepen hänger man inte med på.
Dessutom så är vädret som det är just nu! Man vill
helst krypa ner under täcket med varm choklad och
 titta på en riktigt bra l å n g f i l m. Eller vad säger ni?! =)

Imorgon ska jag jobba på Elfa, nice!
Money money money, must be funny...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0